Ez a harcrendszerhez tartozik, és a lényege roppant egyszerű.
Abban az esetben használható, ha a sikerhez legalább kettő tulajdonságra kell dobni. Ilyen előfordulhat több helyen: a harcművészeten, a lövészeten és az akadálypályáknál is.
Annyiból áll, hogy ha a karakter úgy dönt, hogy összeszedi az erejét, ügyességét, jobban figyel, akkor valamely tulajdonságra átpumpálhat pontokat. Maximum 3-at. Viszont ezekkel a pontokkal csökken egy másik tulajdonság.
Vagyis, harcművészeten - például - megnövelheted az erődet 1, 2, vagy 3 ponttal, ha az ügyességedet is csökkented ugyanannyi ponttal. A lövészeten az érzékelés - ügyesség tulajdonságpárosra vonatkozik ugyanez, és az akadálypályán is akkor, ha legalább egy olyan akadály van a listában, ahol két tulajdonságra is dobni kell.
Viszont, a koncentráció nem csak egy cselekedetre, nem csak egy dobásra vonatkozik, hanem az adott KÖR-ben mindegyikre.
Lövészeten egy kör egy lövés. Most.
Harcművészeten egy támadásra és egy védekezésre vonatkozik. Nem csak a támadásra.
Akadálypályán pedig a kezdetnél kell koncentrálnod, nem egy-egy akadály előtt, tehát az egész akadálypályát azokkal a módosított tulajdonságokkal viszed, amelyet az elején leírtál.
További rendszerfejlesztési ötletek jöhetnek egészen nyugodtan.